9 aug. 2010

Åter från stickhimlen

Mitt första stickläger slog alla förväntningar flera gånger om! Det var såå roligt! Och så många roliga och trevliga stickerskor. Tänk dig själv att bara sitta i solen och sticka och småprata med en massa trevliga likasinnade. En milsvid utsikt över skogar, sjöar och berg och med jämna mellanrum någon som kom ut och ropade att maten var klar. Ungefär så kanske det är i himlen.
Tyvärr hade jag ingen kamera med mig så jag får hänvisa till Ulrika, som ordnade detta fantastiska läger!

Jag kan verkligen rekommendera ett besök på Fattigskogens vildmarkscamping, där vi bodde och blev mycket väl omhändertagna!

En höjdpunkt var när Karin kom och lärde oss färga med Jeaba kallfärg. Det var superenkelt och resultatet var fantastiskt. Och Karin är verkligen en jättemysig och rolig person!

Ett FO har blivit fotat:


En Apres Surf Hoodie, av garnet som blev över från min Sabbatical.

Luvan blev gigantisk och lätt oformlig, men jag är nöjd ändå. 

2 kommentarer:

Stickeri Stickera sa...

Jättesnygg! Me like:)
/Paulina

Maria sa...

Den blev ju jättefin! Kul att det du fick över räckte till ett så stort projekt.